Molitanové míčky vel. 90 mm

Molitanové míčky přímo od autorky jedinečné metody míčkování - Zdeny Jebavé. Díky jejich unikátnímu složení máte jistotu maximální účinnosti prováděné terapie. Míčkování má tři obrovské výhody:

• míčkovat se naučíte velmi snadno
  • míčkování je vhodné pro všechny věkové skupiny od kojenců po babičky a dědečky
  • míčkováním v kombinaci s mazlením uklidníte své dítě a uvolníte tak svalové napětí, které mu znemožňuje pořádně dýchat

Snadno tak usnadníte život svým dětem či blízkým a zbavíte je problémů s astmatem či cystickou fibrózou nebo alespoň zmírníte jejich průběh či uvolníte jejich ztuhlé svaly. Pomozte svým blízkým zvládat jejich nemoc. Je to tak snadné.

Co je míčkování

Míčkování je originální česká metoda vyvinutá zkušenou terapeutkou Zdenou Jebavou. Ta ji nejdříve vyvinula pro astmatické děti. Díky podpoře řady předních lékařů a fyzioterapeutů nyní míčkováním vyřešíte množství jiných problémů.Míčkováním snížíte napětí mezižeberních svalů, svalstva okolo průdušnic a dýchacích cest. Napomůžete tak uvolnit nahromaděné hleny a usnadníte odkašlávání. Míčkované osoby zbavíte pocitu dušnosti a umožníte jim volně dýchat.
Lékaři míčkování uznávají jako účinnou léčebnou metodu.

S čím vám míčkování pomůže

Míčky od Zdeny Jebavé vám pomohou s mnoha problémy.

• bolesti způsobené vertebrogenním syndromem
  • vadné či chabé držení těla
  • pooperační ošetření v postakutní fázi
  • astma, chronické bronchitidy, špatný stereotyp dýchání atd.
  • chronické záněty dutin, nosohltanu, uší - zevní i vnitřní zvukovod
  • bolesti a únava očí, obrna lícního nervu, doléčení zánětlivých stavů trojklaného nervu apod.

Míčkováním rovněž uvolníte svaly zad, šíje, hrudníku a obličeje.
Kosmetiky znalé ženy jistě ocení vedlejší účinek míčkování - vypnutí pokožky a pleti obličeje.

Please select variants first